tirsdag 9. august 2011

Leseplaner uke 32

Det går så trått på lesefronten om dagen. Kan ikke huske sist gang jeg brukte ukesvis på en bok, selv om den er på 800 sider pluss. Det er ingen lesero, det er stadige avbrytelser, noen ganger bare av verdens mest irriterende fluer... Nå har jeg bare 200 sider igjen, kan jeg klare det i løpet av dagen tro? Jeg har mine tvil, men vi får se... Boka er jo bra, men jeg har som nevnt tidligere, sett serien og den er helt og holdent tro mot boka. Det er derfor ingen overraskelser, bare litt mer utfyllende

Leste bøker
INGEN


Anmeldelser skrevet
Luremus av Elin Rise - terningkast 3
Divergent av Veronica Roth - terningkast 6
Noen kjenner mitt navn av Lawrence Hill (lydbok) - terningkast 6

Lagt til side (av ymse årsaker)
Hesten og hans gutt av C.S. Lewis (boken begynner å bli litt tung for syvåringen, så vi tar en pause)
En dåre fri av Beate grimsrud (fungerte dårlig som lydbok i bilen)

Leser nå
De tre musketerer av Alexander Dumas (lydbok)
Doktor Proktors prompepulver av Jo Nesbø (leser for min datter).
A Game of Thrones av George R.R. Martin

Skal lese
Høytleseren av Bernhard Schlink

Kjøpt
Krig og fred 1 av Leo Tolstoj (lydbok)

Lagt til på ønskelisten
Daughter of Smoke and Bone av Laini Taylor
(bøkene under er pensumb for høstens studier)
The Absolute True Diary of a Part-Time Indian av Sherman Alexie
Skellig av David Almond
How I Live Now av Meg Rossof
Divided City Theresa Breslin
Tomorrow When the War Began av John Marsden
The Curious Incident of the Dog in the Night Time av Mark Haddon

Ha en fortsatt god lesesommer! Nå må jeg slå av dataemaskinen Tor med hammeren er på vei!

2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du studerer :D

    Uff, ha deg vekk Tor!

    SvarSlett
  2. Ja, Tor gikk litt berserk her en stund...

    Jeg skal ta et påbygningsår i engelsk, deltid, på høyskolen. Tror jeg, i allefall! De er ikke akkurat kjent for å være overdrevne med info. Fikk en mail i våres om at jeg hadde kommet inn, hvis jeg ikke hadde fått beskjed om noe annet, utover det må jeg vist finne ut av alt selv. Så må nok ta et par telefoner, bare for å få bekreftet at jeg faktisk har fått plass! Krysser fingreme, et helt år bare fokusere på litteratur :D

    SvarSlett

Populære innlegg