fredag 19. august 2011

EFIT 19. august 2011

Da er det på ny tid for å knipse et bilde i timen. Dagen i dag har vel båret litt preg av at min barneskolen starter opp igjen til mandag. Jeg våknet opp til et kamera med flatt batteri, så det ble ikke noe bilde før klokken 10. Jeg tror jeg tenkte det sikkert femti ganger i går kveld at jeg måtte huske å lade opp batteriet, men neida... For andres EFIT-dager kan du ta en titt her. Her kommer min dag.

Kl. 10.06: Forsøker å få tak i min søster på telefonen.
kL. 11.00: En tur innom Goodreads for å oppdatere litt.
Kl. 12.08: Ingen EFIT med respekt for seg selv uten et skikkelig regnvær!
KL. 13.00: En tur innom bestemor
Kl. 14.00: Shopping i Tønsberg.
Lillejenta må ha nye klær når hun starter i 2. klasse til mandag.
Kl. 15.00: En tur innom Fretex ga en bra fangst :)
Kl. 16.00: Deilig å slippe og lage middag når vi kommer hjem!
Kl. 17.00: En pen strømpebukse må også kjøpes inn før vi kan dra hjem!
Det TAR lang tid å handle med smårollinger!
KL. 18.00: Endelig på vei hjem.
Kl. 19:02: Nyheter...
Kl. 20.00: Det trenes og det trenes...
KL. 21:08: På tide å trene firbente!
Kl. 22.00: Akutt sukkerhunger! Heldigvis kom jeg på at det lå marshmellows
ute i bilen. Men lov meg å ikke si det videre, det er en hemmelighet...
De var nemlig ikke mine!
23:00: På tide å avslutte kvelden med ei god bok! God natt!

5 kommentarer:

  1. Härlig EFIT- dag! Hoppas att ni fick bra kläder till skolstarten!

    SvarSlett
  2. Hej!
    Fler än vi som var och shoppade inför skolstarten. :)

    SvarSlett
  3. hej, vilka fina kläder hon fick lilltjejen och duktig på att lära sig att cykla

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Inne å ser på dagen din noe sent jeg, blir slik når dagene ikke har nok timer til data:p

    Her måtte det ny ransel til i år, siden eldstemann begynte på mellomtrinnet(!)
    Rart som de vokser disse barna uten at mor blir eldre:p

    SvarSlett

Populære innlegg