onsdag 3. august 2011

Leseplaner uke 31

Dette innlegget kommer et par dager senere enn planlagt, men er det sommerferie, så der det dét... Leselysten er på vei tilbake, men det går tregt. Jeg har rett og slett ikke tid eller ro på meg til å sitte i ro og lese, noe som egentlig er positivt i og for seg. En skal heller ikke glemme at det er så varmt hele tiden, og alle de irriterende fluene som ikke vet hva som er best for dem... Slike ting fungerer dårlig sammen med meg!

Forrige uke begynte jeg på A game of Thrones av George R.R. Martin, den første boken i serien A Song of Ice and Fire. Den er veldig bra, men jeg har sett serien, så det er ikke så mye nytt. Dermed blir det lite med undring på hva som kommer til å skje videre, siden TV-serien er temmelig tro mot boken, og behovet for å måtte lese videre er ikke så enormt. Med litt familiebesøk og ny hund i tillegg, så sier det seg selv at jeg ikke kommer meg fort gjennom den. Jeg satser på å lese litt ute etterpå hvis skyene klarer å holde på regnet litt til.

Når det gjelder etterslep med bokanmeldelser, har jeg bare én igjen som forhåpentligvis kommer i kveld. Da er jeg iallefall endelig ajour med det. Men, så har jeg flere lydbøker som skal skrives om... Så selv om jeg faktisk for tiden er arbeidsledig, så blir jeg ikke arbeidsledig med det første!

Bokplaner videre: Jeg er ikke en gang halvveis med boken jeg leser nå (en bok som består av 829 sider), men jeg må få kommet i gang med Høytleseren av Bernard Schlink meget snart, da den skal leses til boksirkelen. Det er greit å ikke nilese den i siste liten, selv om den ikke akkurat er tykk!

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg