mandag 12. september 2011

Leseplaner uke 37


Det er merkelig hvordan det noen ganger bare er å lese og lese, og bøkene bare lever sitt eget liv mellom hendene dine, mens andre ganger er det veldig trått... Sånn har det vært denne uken, dels har det vært pga bøkene jeg leser, men ikke bare. Mange andre ting fyller tankene mine. Ting skal planlegges utføres, fikses og ordnes. Jeg setter meg ned for å lese, for så å bli distrahert av ting jeg kommer på, en mail som tikker inn og må svares på, telefonen som ringer... Jeg får prøve å bli litt flinkere denne uken!

Skal lese denne uken
  
Leste bøker forrige uke
Drømmehjerte av Cecilia Samartin

Anmeldelser skrevet

Leser nå

Lytter til

Kjøpt
Delirium av Lauren Oliver (gavekort fra Bokklubben)
 
Lagt til på ønskelisten



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg