torsdag 22. september 2011

Boktema hos Anette: Den beste boken jeg har lest i år.


Nytt boktema hos Anette denne uken. Hva er den beste boken jeg har lest i år? Det har vært et par kandidater som er aktuelle, men jeg faller på denne:


Her kan du lese min anmeldelse. Dette er en meget spennende, altoppslukende dystopi du ikke legger fra deg med det første.Ikke lest den? Gjør det! Så enkelt og greit er det med den saken. For oss som har lest den, er ventetiden frem til mai 2012, når neste bok skal komme ut, lang...

Hvis du ønsker å få tips om flere favorittbøker eller delta selv, ta en tur innom Anettes bokboble!

5 kommentarer:

  1. Denne er også en av mine store favoritter i år, en virkelig god bok. Allikevel valgte jeg en annen til dette temaet :-)

    SvarSlett
  2. Jeg lurer på om jeg skal vente med å lese den til vi er litt nærmere mai jeg altså. Blir så utålmodig av å måtte vente på noe godt ;)

    SvarSlett
  3. Divergent er en mine favoritter i år og (selv om jeg valgte en annen bok her), veldig god bok. Kommer til å kaste meg over Insurgent når den endelig kommer neste år. :)

    SvarSlett
  4. En ukjent bok for meg, men wow! etter å ha lest anmeldelsen din må jeg sporenstreks sette den på listen over bøker å lese!

    SvarSlett

Populære innlegg