søndag 5. juni 2011

En smakebit på en søndag: "[geim]" av Anders de la Motte

Ny søndag, ny smakebit fra boken jeg leser akkurat nå. Vil du lese om flere smakebiter eller finne mer ut av hva dette er (og kanskje bli med selv), så ta en tur innom bloggen til ladybug.
"I tillegg til en konstant hard-on ga femmern ham 2500 ferske dollar på kontoen, men til hans store overraskelse var pengene faktisk stadig mer bare et behagelig biprodukt. All kjærligheten han fikk på oppslagstavlen var mye viktigere: "128 FTW!", al d kings horses couldnt stop u :)" eller "W00T onetwoeight!!1!" bare for å nevne noen. Snittkarakteren hans var vanvittige 4,8 stjerner, og dessuten hadde han fått en personlig gratulasjon fra SpilleLederen."        s. 87
Dette er en krim med høyt tema. Jeg har ikke rukket å lese så mye ennå, men jeg tror jeg liker den, selv om den er litt guttete i språket. Og nei, det er ingen skrivefeil i smakebitteksten min...

2 kommentarer:

  1. Veldig modernz i skrivestilen den smakebiten, rart det ikke var slengt med en n00b der. Takk for fin smakebit :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lest boka den var ok, ble ikke overbegeistra over den men nå liker jeg heller ikke den type sjangere noe særlig når det kommer til bøker:) Fin smakebit, likte den:)

    SvarSlett

Populære innlegg