søndag 18. januar 2015

En smakebit på en søndag: Days of Blood and Starlight av Laini Taylor


Da er jeg endelig i gang med by bok, så da må jeg passe på å slenge meg på denne søndagens smakebit. Endelig er jeg tilbake hos hos Karou, det begynner å bli noen år siden sist jeg leste første boken i denne serien, Daughter of Smoke and Bone. Det er nesten litt vel lenge siden, så har brukt mye tankevirksomhet på å huske, men nå tror jeg at vi er i gang.



Her kommer min smakebit:
"Enemy queue forms here, wrote Karou below her sketch"
                                                                                 s. 115

Nå gleder jeg meg til noen gode lesedager fremover, så jeg kan slappe av i denne verden hvor engler og  chimaeras slåss en dødelig kamp.

For flere smakebiter, eller for å finne ut hvordan du kan være med, ta en tur inn på bloggen Flukten fra virkeligheten.

5 kommentarer:

  1. Flott og delikat omslag. Håper boka innfrir.:)

    SvarSlett
  2. Enig med Anita, veldig fint omslag! Og kule titler, jeg er svak for småpompøse titler. Kanskje jeg skulle snuse litt på disse og se om innholdet faller like mye i smak som utseendet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er booktraileren til første boken, så får du se om det frister litt mer ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=ZsQhZb0vBrU

      Slett
  3. Jag har läst både den här och första delen, Mörk ängel på svenska och tycker jättemycket om dem. Tack för smakbiten!

    SvarSlett

Populære innlegg