torsdag 14. juli 2011

Favorittbok fra A-Å: #O

Da er endelig Anette ferdig med å feriere, så da er det på tide å presentere min favorittbok på O. Det må bli Opp i flammer av Suzanne Collins, bok nr. 2 av Dødslekene. Jeg har lest mange, gode bøker. Bøker du husker og leser ganske kontinuerlig. Og så kommer man innimellom over en bok som suger helt og holdent tak i deg, som er så spennende at hverdagen stopper og du ikke har lyst til å gjøre noe annet, du vil ikke prate om noe annet, det er bare denne flukten fra virkeligheten som opptar deg der og da. De to første bøkene i serien hadde definitivt den oppslukende effekten på meg.

Her er mine mening om serien:
Dødslekene
Opp i flammer
Fugl Føniks

1 kommentar:

  1. det stod mellom denne og den jeg har valgt da jeg skulle finne bok på O. Denne, eller rettere sagt hele serien er kjempebra! Godt valg :-)

    SvarSlett

Populære innlegg