lørdag 23. juli 2011

EFIT 23/7-2011

I dag fikk jeg endelig vært med på dagens EFIT, de to forrige gangene har jeg tatt feil at datoen. EFIT står for Ett Foto i Timmen, hvor man tar et bilde hver time fra sin dag, og deler denne dagen med andre. Her er min dag (som er preget av sjokk over alt som har skjedd i Norge akkurat nå, og jeg har ikke orket å gjøre så mye i dag):

Lillefrøkna er pakket og klar til å reise på hyttetur

Lytter sjokkert på nyhetene på radio og hører at det er
hele 84 døde på Utøya (noe som nå er oppjustert)
På tur i regnværet med Ellie og Frekja.
Regnvåte hyllebær på veien hjem.
Ser på nett-TV om gårsdagens tragiske hendelser i
Oslo og på Utøya.

Tordenvær vurderer å komme på besøk.
Heldigvis ombestemte det seg og dro videre.
Dagens bilder redigeres
På tide å fore "ulvene"
Redigerer freestylemusikk for ei venninne
Selvfølgelig måtte jeg jo glemme noe i butikken, og
oppdagetdet selvsagt etter at den har stengt... Så da blir
det kjøp av batterier på bensinstasjonen, slik at det blir litt
musikk på freestyletrening i morgen.
Oppvask er gøy! Eh ... nei. Men det må visst gjøres,
har jeg hørt snakk om. Og siden dette også er en
bokblogg, så må det jo sies at jeg lytter til en
lydbok ved siden av...
Trekløveret klare for kveldsturen
Lys er tent for alle ofrene i tragedien på Utøya og i Oslo.
Hele denne dagen har dere vært med meg i tankene.

5 kommentarer:

  1. Hej, kikar in på din EFIT, beklagar det som hänt i Norge och tänker på er alla

    SvarSlett
  2. Noterar att även ni haft regn hos er!

    SvarSlett
  3. Tittar förbi din dag.

    SvarSlett
  4. Attackerna i Oslo och Utøya är helt obegripliga. Det tog upp mycket av min dag igår.

    Visst är det typiskt att man kommer ihåg vad man glömt efter att affären stängt. Tur att macken var öppen.

    SvarSlett

Populære innlegg