søndag 10. juli 2011

Miniutfordring #9 - Lesemaraton

Klokken er over ett på natten, og jeg hiver med på enda en utfordring jeg!


Ann Helen fra Migrating Coconuts spør følgende spørsmål:
Hvilken klassiker er din favoritt, og hva gjør den til din favoritt?

Det finnes mange gode klassikere, og det står en haug av uleste i bokhyllen min... Favoritten er nok ganske tradisjonell, og jeg tviler jeg er alene om å si Pride and Prejudice av Jane Austen! Det er noe med magien mellom mellom Elizabeth og Mr. Darcy. Den ufrivillige tiltrekningen og tilslutt ettergivelsen. Jeg så første episode av BBCs miniserie, og oppdaget plutselig at jeg hadde boken i bokhyllen min. Deretter leste jeg boken, så resten av serien og var solgt. jeg har sett miniserien non stop på DVD (var ferdig klokken 4 på natten), og skulle ønske det fantes en Mr. Darcy der ute til meg også *dån*. En som ikke ga opp håpet, og som bare elsket deg. *dån igjen* Selv etter at man har såret han, og selv om man ikke er perfekt...

Jada, jeg er en gammelromantiker på min hals, og jeg er stolt av det!



Denne snutten sier så meget om hvorfor dette er min favoritt. Så pinlig keitete, og veldig romantisk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg