søndag 10. juli 2011

Jeg klarte det!!!

Lesemaratonet er fullført! Jeg er herved hyperaktiv, føler meg nesten fyllesjuk (koffeinsjokk) og det er sinnssykt varmt!!! Lurer på om Tor er klar for litt hammerhamring...

Her er en liten lesemaratonsnutt jeg har laget til dere alle sammen :)


2 bøker fullført, 3 kapitler fra Legenden om Narnia ble lest som høytlesning denne morgenen. lydbok tur/retur Stokke og Sande, samt tur/retur butikken x2 (fordi noen bokormer glemmer å flytte penger til rett konto, og man får ikke kjøpt mye belønnesegselvføde for 62,- kroner). Jeg startet på 2 bøker som jeg raskt ga opp. De passet rett og slett dårlig for en slik dag, og jeg ble bare trøtt av dem. En artig liten Neil Gaiman-novelle er lest, og jeg er i god gang med Sophie Kinsellas Husker ikke dere meg?

Glemmes må heller ikke to miniutfordringer som ble vunnet, og jeg har to bøker til som skal få komme til bokhyllen min.

Dette blir jeg med på en annen gang, om det passer slik! Jeg har hatt det morsomt og kost meg med det jeg liker best. Bokanmeldelser av The Giver og Luremus kommer utover uken, når jeg får summet meg litt...

God natt, godt folk! (og bær over meg hvis det er masse skrivefeil, jeg klarer ikke lese korrektur akkurat nå...)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med seieren! Det har vært litt av et døgn, men jammen var det gøy =) Jeg er ganske giret nå, sliter med å få sove. Kanskje fortsetter jeg å lese litt til!

    SvarSlett

Populære innlegg