lørdag 9. juli 2011

Miniutfordring #8 - Lesemaraton

 Da er det Ladybug som står for denne utfordringen. 
I denne lille utfordringen skal vi bare lage en liten artig historie ved hjelp av ord i boken vi leser akkurat nå. Slå opp på side 25 i boken og skriv av teksten men bytt ut strekene med ord du finner i din bok og post ditt svar i kommentarfeltet her
Da jeg gikk til ____ møtte jeg ____ som viste meg et helt _____ bilde. Jeg kommer aldri til å glemme den dagen da du hadde på den _____ genseren din eller dine _____ sko. Du var nok litt misunnelig på min ____, men alt i alt var den dagen var helt utrolig _____. 

Den ble litt kronglete. Få adjektiver å bruke, på engelsk. Neil Gaimans språk er jo også litt spesielt, men det ble da en tekst ut av det tilslutt! Her er mitt svar...

Da jeg gikk til den gode doktoren møtte jeg inspektør Lestrade som viste meg et helt fantastisk bilde. Jeg kommer aldri til å glemme den dagen da du hadde på den perfekte genseren din eller dine gale sko. Du var nok litt misunnelig på min høye mann, men alt i alt var den dagen var helt utrolig ille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg