mandag 23. mai 2011

It's Monday, what are you reading? Uke 21

En liten oversikt over fortid, nåtid og fremtidig lesing, arrangert av Bookjourney., selv om dette er noe jeg strengt tatt gjør for meg selv, for å se om jeg klarer målene, eller om det blir noen endringer...

Etter en meget travel start på uken, med 17. mai med mer, så har det blitt endel lesing på sofaen for en sliten mor... Det jeg henger etter med nå er lydbøkene, som jeg plutselig begynte å høre på litt her og der. Det eneste jeg har fått hørt litt på er Paulo Coelho de 7 km. det tar til og fra skolen til min datter (etter at jeg har levert eller før jeg skal hente henne).

Men i dag har det vært det perfekte lesevær. Vind og regn innbyr jo til å fordype seg i en bok! Det blir en egen atmosfære når vinden dundrer rundt hushjørnene og regnet pisker på vinduet.


Bøker jeg leste forrige uke:
Room av Emma Donoghue
The Host av Stephenie Meyer

Bøker jeg leser nå:
Et rom med utsikt av E.M. Forster


Bøker i CD-spilleren:
Heksen fra Portobello av Paulo Coelho (i bilen)
Morderen fra mørket av Stein Riverton (på PC'en)
Fyrvokteren av Camilla Läckberg (mp4-spilleren)

Bøker jeg skal lese denne uken:
Se til meg som liten er av Ingrid Elfberg
Swanns kjærlighet av Marcel Proust
Høre ferdig Rivertons bok (den er på kun 3 timer, men han som leser, leser så fort og stressende)

Bøker anskaffet forrige uke
Warm Bodies av Isaac Marion

Bøker jeg planlegger for neste uke:
Historikeren av Elizabeth Kostova
Warm Bodies av Isaac Marion

Så skal det bli spennende å se hvordan det går med disse planene... Forrige uke klarte jeg det iallefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg