tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen alle bokormer (og alle andre også, selvsagt)! Håper dere alle får en god dag. Her er det lillejentas første tog som førsteklassing og uten mamma. Jeg er forvist på sidelinjen denne gangen. Hun har derfor vært veldig voksen i hele dag, selv om hun gleder seg som en liten unge!
   "Mamma, du bekymrer deg så hele tiden!" (Da jeg ba henne ta på seg en bukse)
   "Sånn er livet mamma" (da jeg kom med et hjertesukk over ødelagt oppvaskmaskin og mye oppvask).

Det som er garantert er at vi kommer til å ha dårlig tid med alt som skal rekkes før toget går, inkludert selve toget. Det kommer til å bli is, jordbær, vafler og rømmegrøt :) Og i kveld, når alt er stille og fredelig skal jeg krype opp i sofaen for å se en film. Så selv om jeg helst bare skulle tatt det helt med ro på denne dagen, slik jeg kunne før jeg ble mor, så er det veldig koselig med tradisjoner og glade mennesker...


1 kommentar:

  1. http://frolic-eirin.blogspot.com/2011/05/17-mai.html

    hurra for oss og Norge ja.....håper dagen blir fin..

    SvarSlett

Populære innlegg