mandag 9. mai 2011

It's Monday! What Are You Reading? Uke 19

En liten oversikt over fortid, nåtid og fremtidig lesing, arrangert av Bookjourney., selv om dette er noe jeg strengt tatt gjør for meg selv, for å se om jeg klarer målene, eller om det blir noen endringer...

Det har gått stille og rolig fremover med lesing de siste ukene, jeg prøver å snike det inn så ofte jeg kan, og lesing har mer eller mindre overtatt for TV-titting her i huset.


Bøker jeg leste forrige uke:
Crave av J.R. Ward
Til salgs: Mariana 15 år! av Iana Matei

Bøker jeg leser nå:
Hvite netter av Ann Cleeves

Bøker i CD-spilleren:Heksen fra Portobello av Paulo Coelho (i bilen)
Morderen fra mørket av Stein Riverton (på PC'en)

Bøker jeg skal lese denne uken:
Room av Emma Donoghue
Predikanten av Camilla Läckerberg (i mp4-spilleren på flytur)
The Host av Stephenie Meyer

Bøker jeg planlegger for neste uke:A Room With A View av E.M. Forster
Swanns kjærlighet av Marcel Proust

Så skal det bli spennende å se hvordan det går med disse planene...

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentaren din. Eg har sett ein filmtrailer for David Nicholls-boka, og likte den veldig godt, så fant eg ut at boka kan jo leses først:-)

    SvarSlett
  2. Ja, det stemmer ja, den kommer som film. Hadde helt glemt det. Utifra hvordan boken er skrevet, så vil jeg tro at bok/film blir litt forskjellig, så kan sikkert være greit å lese den :) Den er ganske anderledes enn mange andre bøker, noe jeg liker veldig godt...

    SvarSlett

Populære innlegg