søndag 17. april 2011

Smakebit på en søndag: "Hulebjørnens klan" av Jean M. Auel

Det er søndag, og tid for en ny smakebit. Det er Ladybug som står for denne ukentlige utfordringen, gå innom bloggen hennes du også, for flere smakebiter. Kanskje du også har lyst til å være med?

Denne uken har jeg begynt på Hulebjørnens klan av Jean M.Auel, første bok i serien om Ayla.

"Jentungen smilte. Det gjorde ikke noe at navnet ikke ble helt riktig. Iza hadde prøvd så godt hun kunne å si navnet Creb hadde gitt henne, og hun godtok det som sitt eget. Hun ville være Ayla for dem. Impulsivt bøyde hun seg frem og omfavnet kvinnen."
s. 50

3 kommentarer:

  1. Denne leste jeg for mange, mange år siden! Fin smakebit :-)

    SvarSlett
  2. Denne boken holder jeg på med også, men det går litt tregt med meg..

    SvarSlett
  3. Jeg har aldri hørt om den boka før, men fikk veldig lyst til å lese den:) Fin smakebit:)

    SvarSlett

Populære innlegg