torsdag 21. april 2011

Fra A - Å - #E


Dette var et meget lett valg, denne gangen er det tid for en av mine favoritter. En dag av David Nichols. Hvorfor den er en av mine favoritter kan jeg ikke si så mye om uten å avsløre for mye av historien, men jeg kan si så mye at det er uventede ting som skjer. Det er ikke en superromantisk bok selv om det handler om kjærlighet og det er ikke en feelgood-historie. Noen ganger trenger man en slik bok, en ekte og litt håpløs bok som får en ned på bakken igjen.

Vil du lese om flere favorittbøker på 'e'? Ta en tur innom Anettes Bokboble.

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Nå ble jeg virkelig nyskjerrig :) Og så er det så moro at du er med på Boktemaet selv om det er påskeferie og all tingen ;) Klem fra Anette <3 www.anettesbokboble.blogg.no

    SvarSlett
  2. Denne hadde jeg ikke hørt om i det hele tatt, men jeg tror jammen jeg skal lete den frem på jobb. Takk for bra tips!

    SvarSlett

Populære innlegg