søndag 10. april 2011

En smakebit på en søndag: "Den som leter" av Amanda Kyle Williams

Denne søndagens smakebit er en rykende fersk krim ved navn "Den som leter" av Amanda Kyle Williams. Den virker lovende med masse sarkasme og humor, noe jeg liker veldig godt (siden det strengt tatt er min type humor også). Jeg sliter veldig med å ta meg en pause, noe som ikke alltid er like passende i helgen med sosiale plikter og et liv utenom ordene i en bok...

"Hun døde mens hun spurte HVORFOR? De ønsker seg alle litt fred midt i kaoset. Deres kaos, ikke mitt. Jeg gir dem ikke noe svar. Jeg er ikke der for å trøste dem." 
s. 36

Vil du vite mer om en smakebit på en søndag, trykk deg inn på bloggen til Ladybug.Der finner du mange andre smakebiter, og kanskje et aldri så lite tips om bøker du ikke visste du ville lese...

4 kommentarer:

  1. Takk for smakebiten :) Jeg trodde et øyeblikk at tittelen på boken var "Den som letter" og at figuren på forsiden forestilte en fugl, men dette var ingen fuglebok he he.

    SvarSlett
  2. Ha ha, nei, dette var ingen fuglebok ;)

    SvarSlett

Populære innlegg