mandag 13. juni 2011

Sommerlektyre

Anita oppfordrer andre bloggere til å dele sin sommerlektyre, og jeg kan jo ikke være noe dårligere! Så da kommer denne istedet for min vanlige leseoversikten på mandager...

Men, så begynner utfordringen da. Hva skal jeg lese? Det er jo så mye, at jeg kunne bare stablet bøkene ved siden av meg og lest i vei, mens andre styret med å bli brune på stranden (noe som er umulig å gjøre uten en bok i allefall). Nå har jeg en lang sommerferie foran meg, så noen bøker skal jeg vel kunne klare!

De jeg vet jeg SKAL lese, er følgende (med start denne uken):
A Visit from the Goon Squad av Jennifer Egan
Emma av Jane Austen
Historikeren  av Elizabeth Kostova
Regines bok av Regine Stokke
Potensgiverne  av Karin Brunk Holmqvist
Dead Reckoning av Charlaine Harris
Juliet, Nacked av Nick Hornby
Berlinerpoplene av Anne B. Ragde

Høres det ut som en grei start? Så kommer jo også lesemaraton 9. juli som jeg håper jeg kan delta på... Om jeg leser en av disse bøkene, eller noe annet gjenstår og se. Har vurdert å låne mammas Sherlock Holmes-samling...

GOD SOMMER ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg