søndag 11. november 2012

EFIT 10. november 2012

Et foto i timen, jeg klarte å huske på det! Her er min dag i bilder.

10:45 - Notater skrives i den nye notatboken! Mor kom plutselig på at det var EFIT i
og fant for en gangs skyld kamera på første forsøk...

11:46 - hundemat innkjøpt i forskjellige varianter.

12:45 - Som så ofte før på en lørdag formiddag er det levering av barn.
Været kan IKKE skrytes av...

13:45 - På vei hjem forsøker jeg å høre på lydbok, men det fungerte dårlig med mp3-CD

14:48 - Jeg rakk akkurat innom for å finne ut hva jeg skulle ha til middag og skrive
en handleliste.

15:50 - Jeg har akkurat kjørt min mor hjem (jeg låner bilen hennes), og ser på
utsikten i skumringen.

16:50 - Jeg har fått med meg bøker hjem som jeg har lånt min mor og min
søster, pluss at jeg fikk låne Tirsdagsdamene av min mor.

17:55 - Fjerning av skinn på tomater, kjenner at sulten trenger seg på...

18:56 - Maten er ferdig og jeg leser en type bok á la 'guilty pleasure'

19:58 - Gamlefar sover som en stein. Dette er mest sannsynlig et av de siste bildene
jeg tar av ham...

20:51 - Stjernekamp sees på PC'en (får sjelden inn TV-kanaler, så da blir det løsningen)

21:48 - Det er ikke alltid like enkelt å se på TV når noen vil ha litt oppmerksomhet!

22:45 - Alle jentene slanger seg på sofaen.
23:48 - Det leses mens Frekja sover ved siden av.


6 kommentarer:

  1. Vilka fina hundar!
    Verkar ha varit en skön lördag.
    // Anna

    SvarSlett
  2. Hej! Har kikat på din EFIT dag. Underbara hundar du har och maten såg väldigt god ut.

    SvarSlett
  3. Har du bare svenske fans? ;o)
    Fine hunder ja! Hvor mange har du egentlig? Tre? Høres forøvrig ut som om dagen kunne ha vært i mitt liv - sånn typisk fin dag egentlig.

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, utfordringen er svensk, derav nasjonaliteten på kommentarene ;)

      Jeg har tre hunder ja. To veldig gamle lapphunder, og en ung og gal dalmatiner :)Det er deilig med litt rolige dager, selv om jeg hadde litt større planer om å være litt mer hjemme!

      Slett

Populære innlegg