onsdag 28. november 2012

Bok på film: Premiere på De fem legendene


De fem legendene er basert på flere barnebøker av Joyce Williams. Disse historiene hører under serien The Guardians of Childhood. Williams har vært med som produsent på dette prosjektet, og tidligere har han hatt en finger med i spillet i filmer som Toy Story og Robotene. Dermed burde det være kvalitet over arbeidet håper jeg!


Utifra traileren virker det som om det er et sett av spennende karakterer, det er action og så er den i 3D. Norske stemmer er bl.a. Ivar Nørve, Kåre Conradi, Heidi Ruud Ellingsen, Fredrik S. Paasche og Bjørn Skagestad. Jeg skulle gjerne ha sett originalversjonen også jeg da, med Jude Law, Isla Fisher, Chris Pine, Alec Baldwin og Hugh Jackman, det høres ut som en herlig blanding karakterer.  Regissør er Peter Ramsey.

Fem kjente legender fra barnas verden møtes for å redde verden fra den onde Pitch, Disse legendene er blant annet Påskeharen, Julenissen, Tannfeen og Jack Frost (han kjenner jeg ikke helt til, men kan ha noe med kong vinter å gjøre?). Se traileren under og gjør deg opp en mening du også! Det frister å se denne på kino. Jeg elsker virkelig navnet til påskeharen; E. Aster Bunnymund!



3 kommentarer:

  1. Den filmen har jeg såå lyst til å se. He he noen ( meg) blir aldri voksen virker det som:P Den så fin ut:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble en diskusjon her mellom denne eller Reisen til julestjernen, siden det kun ble en tur før jul. jeg vant, så vi skal se De fem legendene :P

      Slett
  2. Dette er en film for meg og min eldste sønn på seks år - vi gleder oss : ))

    SvarSlett

Populære innlegg