torsdag 5. januar 2012

EFIT 4/1 2012

Årets første EFIT (et foto i timen) og flaks for oss hadde vi en begivenhetsrik dag. Jeg hadde egentlig ikke fått det med meg denne gangen, men fikk en liten melding fra Eirin og kom i gang på formiddagen.

12:00 Lille, vakre, uskikkelige prikk...
Da jeg gikk for å hente kameraet, hoppet hun oppi sengen min som en prosjektil.
Blikket sier vel alt om hva hun mente om det å måtte gå ned igjen?
13:13 Matpakke ferdig pakket, vi er klare for hovedstaden!
13:56 Bilen fylles opp med passasjerer. Min søster og hennes hennes
datter plukkes opp. Min mor er allerede med, så dette blir en skikkelig familietur.
15:10 Vi fant parkeringsplass! Uten å måtte kjøre rundt i evigheter heller, bare litt
snirkling frem og tilbake. Ikke ble det så langt å gå heller...
16:00 Middag på Egon på Karl Johan.
16:52 Verdens beste venninner og kusiner. De leide hverandre hele tiden.
Her ser de på barna som går på skøyter.
17:58 Nationaltheateret venter på oss!
20:00 I pausen. Vi er Rockeulven, og jeg har sunget om mammaer som er her og
nynnet på uskikkelige ulveviser i hele dag.
21:08 To meget fornøyde jenter etter forestillingen!
22:01 Drammen by night
23:00 Dagens fangst fra Tanum Karl Johan. Engelsk for store og små...

1 kommentar:

  1. Koselig innlegg. Bildet helt øverst i saken var herlig, det er ikke alltid vanskelig å lese kjæledyrene ;)

    SvarSlett

Populære innlegg