mandag 1. august 2011

En smakebit på en s...mandag: "A Game of Thrones" av George R.R. Martin

I går hadde jeg ingen anledning til å delta, da jeg har vært 3 sager hos min søster og kost meg. Nå som jeg er hjemme, tenkte jeg at jeg ville dele en liten smakebit fra boken jeg sitter og leser i akkurat nå. Vil du selv delta, eller lese flere smakebiter, ta en tur innom bloggen til Ladybug.


Jeg leser for øyeblikket første bok i serien A Song of Fire and Ice, A Game of Thrones, skrevet av R.R. Martin. Jeg har sett første sesong i serien, og jeg trives godt i denne verdenen foreløpig.

"Bring me my doublet, if you would. The grey, with the direwolf sigil. I want this armor to know who I am. It might make him forthcoming."
s. 276

2 kommentarer:

  1. Denne skal jeg lese når jeg har fått et par andre bøker ut av verden. Gleder meg skikkelig! :D

    SvarSlett
  2. Flott smakebit :) Jeg har kjøpt meg denne første boken i lydbokutgave. Gleder meg til å ta fatt på den.

    SvarSlett

Populære innlegg