mandag 11. februar 2013

EFIT 10. februar 2013

Morsdag og fastelaven byr på masse kaker. De må jo mor selv bake, heldigvis med litt god hjelp. Dagens EFIT byr dermed på masse kaker. EFIT betyr et foto i timen, og dette var min dag, time for time...

09.30 - Morsdagsgave fra min datter. Det var jenta si det tenker jeg...
10.30 - Lemon curd skal lages, jeg skal i allefall forsøke!

11.30 - Kake bake søte. Min datter hjelper til med smørkremen.
12.30 - Tid for kakepynt, hjerter i sukkerpasta stikkes ut.
13.30 - Kanskje på tide med litt frokost?
14.30 - Et lite avbrekk for å dele en smakebit på en søndag.
15.30 - Gaven til min mor pakkes inn.
16.30 - Mamma har kommet på besøk og vi spiser masse kaker og koser oss.
Fastelavensbollene var egentlig ganske mislykket, men det hjalp med litt
krem, melis og syltetøy!
17.30 - Så var det ut i stallen for å stelle med våre vakre clydesdale-føll...
Neida!!!! Vi ser på Budweiser reklame på youtube :)
18.30 - Noen synes det er slitsomt med fest!
19.30 - Kosemos i sofaen
20.30 - Jeg ser på Face Off, en konkurranse om hvem som er den flinkeste
i filmsminke.
21.30 - Jeg glor fortsatt på skjermen mens jeg lysner opp en kald
kveld med litt telys.
22.30 - Det er viktig å fylle på med litt kalorier slik at man lettere
overlever natten...
23.30 - Dagen avsluttes sammen med min mamma på telefonen.

2 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg :) Nå fikk jeg lyst på kake.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg lider av kakeoverdose! Den morsdagskaken er vanvittig mye bedre et døgn senere!!! Farlig, farlig...

      Slett

Populære innlegg