søndag 13. mars 2011

Smakebit på en søndag: Ondskapens elev av John Manning

Ja, da skal jeg forsøke på noe nytt, så får vi se hvordan det går :)

Poenget med dette, eller rettere sagt, det jeg skal gjøre er følgende:
- Åpne boken jeg leser i nå.
- Finn et par setninger jeg kan dele med leserne av bloggen (men forsøk å unngå og avsløre avgjørende avsnitt i boka).
- Legge igjen linken til blogginnlegget mitt hos Ladybug. Det er hun som har kommet med utfordringen, og hun samler alle linkene.

Bli med du også da!

Her kommer mitt bidrag:

Smakebiten er fra John Mannings "ondskapens elev" som min søster har anbefalt og lånt meg. (s. 106)

"Hun visste at porten til campus allerede var stengt, men det bekymret henne ikke. Mer problematisk var regelen om at Bentley Hall skulle låses klokken elleve. Etter at bygningen var blitt stengt for natten, kom ingen inn - eller ut."

Jeg har så vidt rukket å åpne denne boka, så foreløpig kan jeg ikke si så mye om den. Jeg håper den er spennende i allefall! Baksiden lover at en etter en forsvinner og dør... Og så skal det være et skrikende kvinneansikt som Sue stadig ser i vinduet til rom 323, det hjemsøkte rommet... Så noe grøss burde det vel være duket til vil jeg tro...

1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du deler en smakebit med oss. Det høres ut som en bok du kan grøsse deg igjennom ja :) Håper du liker den!

    Ha en riktig god søndag!

    SvarSlett

Populære innlegg