torsdag 31. mars 2011

Favorittbok fra A-Å - #B

Da er det klart for min favorittbok på B, og denne gangen måtte jeg elle melle litt, men valget falt på ”Breaking Dawn” av Stephenie Meyer. Jada, jeg er en ekte Twilight-fan, selv om ikke det alltid er helt stuerent i bokverden. Men er man håpløs romantiker, så er man faktisk det! Jeg har planer om å skrive litt mer om hvorfor jeg liker serien så godt en dag, så plutselig kommer det...

Breaking Dawn er ikke favoritten i serien, men den har sine artige stunder, uten tvil. Og når Bella blir vampyr, så skriver forfatteren det på en måte så jeg føler jeg er helt tørr i halsen selv.

Vil du lese om andres favorittbøker eller bli med selv, gå gjerne inn på bloggen Anettes Bokboble. I mens må jeg vente helt til november og til første del av "Breaking Dawn" kommer på kino...

3 kommentarer:

  1. Denne boken har jeg tilgode å lese, den står i hyllen og venter, og nå tror jeg snart det er på tide å ta den frem :) Så moro at du er med på Boktemaet mitt! Klem fra Anette :)
    www.anettesbokboble.blogg.no

    SvarSlett
  2. Men du kan da ikke vente med den hvis du har lest de andre bøkene før! He he. Bare å sette tennene i den først som sist ;) Det går fort å lese alle de sidene...

    SvarSlett
  3. Jeg synes Twilight bøkene er veldig bra skrevet og elsker dem:) jeg er ikke så glad i filmene om jeg har de alle på dvd he he. Litt frelst er jeg så måtte ha dem på dvd, men var ikke helt fornøyd med filmene om jeg har sett de noen ganger nå. Den første filmen er bra, men de to andre synes jeg er litt dårlige.

    SvarSlett

Populære innlegg