mandag 10. oktober 2011

En smakebit på en søndag: "Jotnens hjemkomst" av Anders Bull-Hansen

Jeg er ikke en effektiv blogger om dagen, men jeg håper jeg skal klare å snu den trenden meget snart! I tillegg til en usedvanlig travel periode i livet mitt, så har jeg også balet med en hel haug av vidunderlige små firbente. Hvis du ønsker å lese mer om akkurat den saken, kan du snike deg inn her.

Smakebiten til Ladybug må jeg nå klare å snike inn, så her kommer mitt bidrag!


Den vansirede mannen rakte ut armene, sto der og ventet på å bli omfavnet. men Tyr ble stående. Han hadde gjort denne mannen vondt. Han fortjente ikke slik oppmerksomhet fra ham. Men fortsatt kunne han ikke huske hva det var han hadde gjort.
Etter 128 sider med hukommelsestapp og tafatthet, så håper jeg det snur snart. Boken lover bra, men starten har vært treg. Vi får sjå, vi får sjå...

2 kommentarer:

  1. Denne har vi i hyllen, innkjøpt av gubben. Jeg får følge med og høre hva du synes, det er greit med flere synspunkter :)

    SvarSlett

Populære innlegg