tirsdag 9. september 2014

Ett foto i timen 8. september 2014

Da er det en evighet siden jeg har fått  lagt ut en EFIT her på bloggen, så da var det sannelig på tide. Nå skal det sies at kameraet mitt aldri dukket opp etter flyttingen. Jeg kjenenr det er litt upraktisk med et stort Nikon-kamera i en slik setting, det er ikke alle settinger det er like greit å drasse opp en stor speilrefleks, derfor blir det et lite hull på kvelden i forhold til bilder. Ikke har jeg blitt moderne nok til å ha smarttelefon heller... Men her kommer mandagens bilder i allefall.


08.35 - To sultne frøkner venter på servering.

09.35 - Litt eplejuice gjør susen og en god start på dagen.

10.35 - Diskutere dølahest er kjekt!

11.35 - Håndarbeid eller prokrastinering? Eller strengt
tatt begge deler? For jeg burde vel egentlig komme meg
ut...

12.35 - En vakker rottis foran blomsterbeddet, eller en
sta rottis som ikke vil inn igjen? Svaret her blir også
begge deler, og noen ganger er det greit at hun er ganske
pen. Det oppveier liksom litt for staheten.
13.35 - Mer mat til de sultne "små".

14.45 - Rent og pent skal de også ha det.

15.35 - En bitteliten cowboystrekk.

16.35 - Søster i telefonen, slik samtaler
trenger gjerne litt ekstra strøm,
for vi har som regel mye på hjerte...

17.35 - Så var det klær da. Tørt og
vått skal bytte plass.

18.35 - Siden flytting er såååå kjedelig,
er det fortsatt masse igjen.

19.35 - Snart middag, sen middag.
Fiskepinner, poteter og ertestuing á la Anja (eller
strengt tatt Gordon Ramsey, men det hvisker vi bare lavt).

22.35 - Så ble det stopp i bildene. Min datter har vært
veldig plaget av et vondt sår de siste dagene, og det
bestemt at vi skulle dra til legevakten. Der ble det konstantert
brennkopper!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg