fredag 5. september 2014

Dette blir denne bloggens fremtid!

Da jeg lovet at jeg skulle komme i gang med bloggen igjen, endte jeg opp med å kjenne litt på at jeg hadde jo ikke noe å skrive om! Lesingen har blitt minimal og de få bøkene som ble fullført klarte jeg ikke helt å engasjere meg nok over til å videreformidle noe ut til dere. Jeg har også holdt på med evighetsprosjekt kalt Game of Thrones, hvor jeg liksom ikke får lest nok sammenhengende til at bok nummer 2 blir ferdig. Jeg har faktisk ikke lest på flere uker, fordi jeg er midt i en veldig spennende del og får aldri roet ned nok til at det blir noe god leseopplevelse.

Samtidig kjenner jeg at jeg til stadighet har mange andre ting på hjertet, av daglidags hendelser  og ting som skjer rundt meg. Så etter å ha tenkt og tenkt, vurdert om jeg skulle hatt flere blogger for forskjellige temaer slik jeg hadde før, så har jeg endelig konkludert; The Witch of the North består, men i en helt annen drakt enn tidligere. Bøker vil fortsatt ha en plass her, da lesing er min store hobby. Men hest kommer også til å ta stor plass, oppussing av huset kanskje, og andre små og store ting som skjer rundt her. Noen av mine gamle følgere vil nok falle fra og tenke at denne bloggen ikke er like interessant, mens nye vil komme til. Slik er det jo også i livet. Man forandrer seg, man får nye bekjentskaper, mens andre faller fra.

Etterhvert kommer nok siden til å endre litt utseende. Men det først må jeg få somlet meg til å kjøpe nettverkskort til min PC (bruker samboers) så jeg kommer meg på trådløst nettverk, der ligger nemlig alt jeg trenger for å redigere og lage nytt banner osv. Siden akkurat det går under kategorien tiltak, så tar vel det sin tid er jeg redd! Men jeg kan jo plutselig overraske både meg selv og andre, det har jo hendt før og kan i teorien skje igjen...

3 kommentarer:

  1. Jeg trodde du var forduftet ut i det store cyber-intet, jeg... Men det har du jo ikke. Og hest leser jeg veldig gjerne om, er gammel hestejente selv. Følger med på VM i hestesport for tiden, veldig gøy at NRK viser så mye!

    SvarSlett
  2. Så fint du kommer tilbake! Jeg er nok en av dem som blir her både for hesteinnlegg og innlegg om bøker :-)

    SvarSlett
  3. Spennende:) Flott at du er "tilbake". Jeg kommer til å fortsette å følge bloggen;)

    SvarSlett

Populære innlegg