søndag 19. mai 2013

Et foto i timen 18. mai 2013

For en herlig sommertemperatur vi plutselig fikk! Da er et jo perfekt med et foto i timen, for å vise vår deilige lørdag. Takk for at du besøker vår dag!

Kl. 09:00 - Man våkner opp til sol!!!! Det er ikke mange dagene siden det var
rim på bakken om morgenen...
Kl. 10.00 - Planen var å la hundene få løpe løs på jordet, men det var bare i
trenings-/tiggemodus og lurte veldig på hvor godbitene var. Det var nok litt
varmt med den plutselige varmen også...
Kl. 11.00: Ferske jordbær hører sommeren til.
Kl. 12.00 - Vi har plantet ut litt blomster og sådd noen frø. Blomstene som skal
komme fra disse frøene er kanskje ikke ideelle til potter, men jeg lot frøkna få
bestemme hvilke vi skulle kjøpe, så da blir det slik :)
Kl. 13.00 - Jeg forsøkte å sitte ute for og lese, men det ble for varmt. Så tidlig
på dagen er det heller ingen skygger å oppdrive, så da måtte jeg trekke inn.
Kl. 14.00 - Handlelisteskriving...
Kl. 15.00 - Jeg var ikke den eneste som fant ut at en skulle handle i siste liten
før pinsa... Det var ikke mange parkeringsplassene å oppdrive!
Kl. 16.00 - Noen har spist is som smeltet litt fort...
Kl. 17.00 - En får benytte finværet til klestørk!
Kl. 18.00 - Planen var å besøke årets Tønsbergmesse i dag. Det må ha vært
meget god planlegging,det pleier jo som regel å regne når jeg bestemmer
meg for slikt...
Kl. 19.00 - Småbarn koser seg på Tivoli (det var ikke mange alternativene for
voksne med høydeskrekk der i år).
KL. 20.00 - Dagen på messa ble avsluttet med Erik og Kriss-konsert.
Kl. 21.00 - Vi rakk akkurat hjem til Eurovision Song Contest. Jeg hadde ikke
tid til å lage mat, så her går det i hurtig-pizza...
kl. 22.00 - Desserten derimot, ble mer eksotisk (og veldig god og lettvint).

Kl. 23.00 - Heia Margaret og Norge!
Kl. 00.00 - Småtroll følger stemmegivningen nøye og spenningen er til å ta og
føle på...




1 kommentar:

  1. In och kikar på din dag. Sån fin Dalmatiner ni har. I min ungdom drömde jag alltid om en dalmatiner. Nu blev det aldrig en sådan men jag beundrar dem fortfarande.

    SvarSlett

Populære innlegg