torsdag 24. januar 2013

EFIT 24. januar 2013


Da var det ett foto i timen, og slik av min torsdag.

Kl. er 08.30, det er -15 grader og jeg kommer beredet i klesveien!

Kl. 09.30: På jobb, og jeg skal gjøre ferdig spillsalget! Det blir mye stabling...

Kl. 10.30: Second breakfast (ja, jeg leser Hobbiten for tiden).

Kl. 11.30: Maaaaaaange 50% senere... Puh!

Kl. 12.30: Når man tror at man har ordnet med noen spill, så kommer det garantert
flere (og enda flere etter dette). Godt man har fått kink i ryggen!

Kl. 13.30: Så skal klistremerkene telles... 1,2,3 ... 359 ... 590 ....
Kl. 14.30: Kom skal jeg telle deg også... Et lass med bøker er heller ikke å forakte!
Endelig har John Greens bok kommet i butikken også.

Kl. 15.30: Arbeidsdager er ferdig, og det er endelig på tide å kle på seg alle klærne
blant alle bøkene som skal i retur...
 
Kl. 16.30: I bilen, på vei til min mor, mens jeg lytter til spennende krim.

Kl. 17.30: Komme hjem til mamma for litt massasje og middag er litt deilig...

Kl. 18.30: På tide å komme seg hjem...
Kl, 19.30: Noen har litt behov for kos på magen (men en ser på øynene at det
ikke var like populært at jeg skulle komme med det dumme kameraet...)

Kl. 20.30: Siste lekseinnspurt før sengetid.
Kl. 21.30: Nissen jeg skulle ha sydd fast benet på før han ble lagt bort (det benet har
vært planlagt sydd fast før jul...), mens jeg titter litt på årets kommende bøker.

Kl. 22.30: Kafka på stranden...

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg