søndag 26. oktober 2014

EFIT 25. oktober 2014


Ett foto i timmen, eller på norsk: Et foto i timen. Her er min dag, time for time. Bli gjerne med du også, neste gang er søndag 9. november.

Kl. 08.00 - På tide å få litt varme i huset!

Kl. 09.00 - Nistematen pakket! Vi skal være tilskuere på
på Fokus Unghest kurs, innridning.

Kl. 10.00 - Min datter skal i bursdag senere i dag, og lager
bursdagskort selv.

Kl. 11.00 - Både de store og små barna syntes det var veldig gøy å finne alle
Schleich-hestene som sto utstilt!

Kl. 12.00 - Ser litt på undervisningen.

Kl. 13.00 - Lunsjen har sluppet løs alle deltagerne,
og egentlig var plasen fullt av folk, helt til
jeg tok bilde...
Kl. 14.00 - Lunsjen er over og kaker fortært...

Kl. 15.00 - Bursdagsforberedelser. Siden vi nærmer oss halloween, så var
det selvsagt invitert til halloweenbursdag! Datteren min var vampyr,
og mine kunsteriske evner har slått til *host, kremt* og tegnet
en edderkopp på halsen hennes...

Kl. 16.00 - Endelig hjemme, alt er båret inn og Frekja venter på mor...

Kl. 17.00 - Ut å stelle hester! Hull i støvlene fikses på denne måten.
Ønsker meg nye støvler til jul?
Kl. 18.00 - Linnea får testet ut bittet. Litt rart, litt spennende, og ikke
egentlig helt bestemt på hva dette er for noe rart... Det blir nok
kjørehest av henne etterhvert!

Kl. 19.00 - Bursdagen er ferdig, og jeg skal hente min datter.
Esso-raffineriet lyser opp ute ved vannet.
Kl. 20.00 - Middagen begynner å nærme seg
ferdig, det blir sen mat i dag!

Kl. 21.00 - Vi ser på Stjernekamp, obligatorisk lørdagskos.

Kl. 22.00 - Nam nam

Kl. 23.00 - Ennå mer nan nam! Her slår vi skikkelig på stortromma
og drikker skikkelig årgangsvin!
Takk for at du kikket innom min dag!

3 kommentarer:

  1. Koselige bilder!

    Ikke værste dagen å ha sen middag på lørdag da :)

    SvarSlett
  2. Inte illa att avsluta med årgångsvin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke ille i det hele tatt! Den smakte ganske godt også :)

      Slett

Populære innlegg