fredag 24. august 2012

EFIT 24. august 2012

Laderen til kameraet mitt har vært godt hjem en stund, men endelig kunne jeg være med. Flere bilder vil bli lagt ut i kveld.

For deg som lurer på hva EFIT er, så står det for Ett Foto I Timmen. Man tar et bilde i timen for å dokumentere dagen. Her er min dag.

08.45: På vei hjem etter å ha kjørt min datter på skolen. Livlig på vannet!

08:50 - Jeg ble aldri enig med meg selv hvilket bilde jeg egentlig bruke, så
denne karen som satt og venta på meg utenfor døren da jeg kom hjem fikk også bli med.
Var det en prins tro? Han var så liten at det nok hadde blitt barnerov om jeg kysset han,
så jeg lot være. Men søt var han!

10:01 - Ny notatbok innkjøpt og på vei til å fylles ut.

10:48 - Ren må man jo bli iblant...

11:50 - Når man har dårlig tid må jo bommen gå ned. Typisk...

12:51 - Endelig kjøpt ny støvsugerpose sånn at jeg blir kvitt litt hundehår!

13:50 - Sniker inn litt lesetid...

14:45 - Fjerning av pels runde to (pluss kloklipp ilagt full kamp, derav masse godis)

15:51 - En liten pause med iCarly før vi reiser i barnebursdag...
Da fikk jeg endelig rukket å legge ut resten av bildene :)

16:47 - Håret er flettet og det er bare å hive seg i bilen for å avlevere frøkna i bursdag.

17:45 - Handleturen ble til mye mer enn bare mat... Blomster på salg blir alltid bra.

18:53 - Jeg må lage ferdig lasagnen vi skal ha etterpå mens jeg venter på at bursdagen
blir ferdig.

20:02 - Min søsters hest Balder skal stå på en stall rett ved oss i helgen. Vi forsøkte å se
han uten hell.

21:10 - Middag sammen med søster hos min mor. Det smakte utrolig godt med mat
etter en travel dag hvor jeg knapt rakk å sitte bittelitt ned for å lese i 30 min. Bildene
kom mellom slagene i dag, så det kan jo nesten se ut som om jeg har hatt en
bedagelig dag :) Etter dette skravlet vi så mye at jeg glemte å ta flere bilder...

1 kommentar:

  1. Det var fine bilder, og noe som så ut som en hyggelig dag :-)
    Ønsker deg en fin dag i dag også!

    SvarSlett

Populære innlegg