søndag 22. februar 2015

EFIT 21. februar 2015



Da er det nok en gang tid for EFIT. Jeg har ikke rukket å dele så veldig mye annet på denne bloggen den siste tiden desverre, men jeg håper dere får ta del i denne flotte dagen min! Vil du lese mer om EFIT, kan du ta en tur innom her. Kort forklart tar man et bilde i timen, i løpet av en fastsatt dag.

09.39 - Solen skinner og jeg løper ned for å sjekke
hvor varmt det er. Jeg ble litt overrasket over hva gradestokken
faktisk viste...

10.36 - På vei mot skogshestdag i regi av
Vestfold Dølahestlag

11.35 - Ludvig kikker på alle som plutselig har dukket opp på
tunet hans...

12.36 - Skogre trekker ivrig tømmeret opp bakken

13.24 - Samboer får lånt seg dølahest og får testet ut
den store drømmen sammen med Balder.

14.43 - Balder får en velfortjent pause

15.30 - På veien hjem kjører vi innom Inger Marie
og kjøper med oss et par brukte dekken
til hestene. Det skulle egentlig bare være  ett, men
det ble visst to...

16.29 - Gamla holder koken og er
veldig glad for at mamma endelig kom hjem!

17.41 - Min datter er levert hos min mor, og jeg skal kjøre hjem.
Mamma er litt heldig med utsikten sin synes jeg...

18.42 - Jessica har vært på tur helt alene,
og trives ikke spesielt med å være nyvasket...

19.34 - Frekja passer på at middagslagingen foregår på en
ordentlig måte, og sørger for at ingen smuler blir liggende
igjen på gulvet.

20.45 - Middagen er ferdigspist...

21.30 - Dagens bilder blir gått gjennom mens
jeg smugtitter på TV. Vakre dølavallaken
Svarten pryder skjermen min.

22.36 - Tomt vinglass...

23.29 - Lyset er klart for å slukkes, og Linnea har lagt seg for kvelden.

God natt og takk for i dag!

3 kommentarer:

  1. takk for titten... du lovte masse hest, og det ble det.. God Frekja holder kontroll på smuler og kokkerier....

    SvarSlett
  2. Vilka vackra hästar! Riktiga gamla arbetshästar!
    Vilken mysig lördag du verkar ha haft! Tack för titten!

    SvarSlett
  3. Härlig dag! Tack för titten.

    SvarSlett

Populære innlegg